Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009
Ήταν σαν χτές...πριν 50χρόνια που μας ήρθαν, αξίζουν την εκτιμισή μας It was like yesterday ... 50 years ago we came, we deserve Sincerely
Λέγαν στο σχολείο ότι τα άψυχα δεν έχουν θερμότητα, δεν έχουν αισθήματα...κ τόσα άλλα.....σήμερα όμως ήρθα, να πιστέψω πως οι δάσκαλοι τόσα χρόνια λάθος μου τα λέγαν!Πήγα μια βόλτα στο σταθμό των Καλαβρύτων και εκείνη την ώρα ήρθε ο Οδοντωτός....με κοίταζε στα μάτια κ ήθελε με νόημα να πάω κοντά του, έτσι κ έγινε...ο φίλος μου δεν ήταν σαν τις άλλες φορές....με λυπημένη φωνή με ρώτησε,"πότε θα έρθουν, οι καινούργιοι....οι ελβετοί; Λέγαν για τέλος 2008, μετά είπαν για αρχές του 2009,έμαθες κανα νέο;". Δεν έμαθα κάτι καινούργιο, αλλα σύντομα θα σας απαλλάξουν από τον κόπο σας,του απάντησα....με κοίταξε στα μάτια....κοίταζα τα μάτια του(φανάρια),ήταν βουρκομένα...και με βαρία φωνή μου ψιθύρισε "κουράστηκα τόσα χρόνια το πάνω-κάτω, πέστους να κάνουν σύντομα, γέρασα, για λίγο καιρό ακόμα θα μπορέσω να τους δείξω τα κατατόπια και τις ομορφίες του φαραγγιού...".
Φίλε σου υπόσχομαι, πως θα κάνω ότι περνά από πλευράς μου, να γίνει το συντομότερο...καιρός είναι να ξεκουραστής κ εσύ μετά από τόσα χρόνια.....
Σε ευχαριστούμε για τις τόσες βόλτες που κάναμε μαζί....ήμουν πιτσιρικάς όταν άκουγα το σφυριγμά σου στην Ζαχλωρού και ήθελα να σε προ'υ'παντήσω,με αποτέλεσμα να τις εισπράτω από τον Παππού τον Αγγελή.... γύρισα να φύγω και ακούω, να μου λέει "περίμενε....έχω κα έγω να σε ευχαριστήσω....αν είμαι σήμερα, είμαι χάρη στην τόλμη σου...εκείνη την μέρα του περσινού Ιουλίου(6/7/2008), όταν πείρε φωτία το σπίτι μου(μηχανοστάσιο)και με έσωσες.....
Θέλοντας να μάθετε όλοι λίγα για το φίλο μου, δανείστηκα από την σελίδα του κ.Παγωνή Δημήτρη τα τέχνικά στοιχεία, ώστε να τα μοιραστώ μαζί σας.
Το τροχαίο υλικό(συρμοί οδοντωτού) το οποίο χρησιμοποιήται μέχρι και σήμερα, αποτελείται από τραίνα της γαλλικής εταιρείας "Billard"τα οποία παρελήφθησαν το 1959.Επίσης,το 1967 έγινε η προμήθεια 3 ακόμη συρμών, από το Γαλλικό εργοστάσιο "Decauville".
Οι συρμοί αυτοί είναι ντηζελοηλεκτρικοί.Αποτελούνται η κάθε μία από ένα τετραξονικό κινητήριο ηλεκτρικό όχημα (Κ),ένα απλό ρυμουλκούμενο επιβατικό βαγόνι(Ρ) και ένα διαξονικό όχημα παραγωγής ενέργειας(ΟΠΕ) με ντηζελοκινητήρα 350 ίππων για τις Billard, 500 για τις Decauville, στις 1500 σ.α.λ., που κινεί τη γεννήτρια.
Η γεννήτρια αυτή παράγει το ρεύμα που κινεί το τετραξονικό ιθυντήριο επιβατικό όχημα.Οι ηλεκτροκινητήρες έλξης μεταφέρουν την έλξη στους οδοντωτούς τροχούς μέσω μικρού κιβωτίου ταχυτήτων και από αυτούς, στους συμβατικούς τροχούς που είναι συνεζευγμένοι με διωστήρες.Οδοντωτό τροχό διαθέτουν και τα ρυμουλκούμενα οχήματα ο οποίος χρησιμεύει μόνο για πέδηση.Οι αμαξοστοιχίες κινούνται πάντα σε σύνθεση Ρ+ΟΠΕ+Κ.
Τα χαρακτηριστικά των Billard είναι:
Μονάδες: Κ=3, ΟΠΕ=3, Ρ=2
Κατασκευαστής: Etablishments Billard, Γαλλία
Θέσεις: Κ=11 Α', 25 Β', 6 Αναδιπλ. Ρ=8 Α', 38 Β', 5 Αναδιπλ.
Μήκος: Κ:11μ., ΟΠΕ=3,9μ., Ρ=11μ.
Πλάτος: 2,1μ.
Ύψος από σιδηροτροχιά: 2,86μ.
Βάρος: Κ=14,2τ., ΟΠΕ=3,3τ., Ρ=10,9τ.
Απόβαρο: Κ=11τ., ΟΠΕ=7τ., Ρ=7τ.
Διάταξη αξόνων: Βο'Βο'
Διάμετρος Τροχών: 661χιλ.
Μέγ. Ταχύτητα: 40χλμ. για ευθύγραμμα τμήματα, 25χλμ. για ανωφέρεια 34% και καμπύλες R=40μ. 12χλμ. για οδοντωτό τμήμα ανωφέρειας 145% και καμπύλες R=50μ.
Μετάδοση κίνησης: Ηλεκτρομηχανική BILLARD
Ηλεκτροκινητήρες έλξης: 2 * GLM 0300 / 83KW / 1930σ.α.λ.
Πέρασαν τα χρόνια και ήρθε η ώρα να παραδόσουν την σκυτάλη στους νέους ελβετικούς συρμούς.....εμείς από την μεριά μας, ευχαριστούμε όλους τους τεχνικούς στο μηχανοστάσιο Διακοπτού κ Ρέντη για την συντήρηση τους μέχρι και σήμερα.
Said that the school apsycha no heat, no feelings ... and many others ..... but today I came to believe that teachers wrong all these years my legan! I went for a ride to the station and that Kalavrita came hours crenate .... look with eyes like t make sense to go with him, so t was ... my friend was not like other times .... a sad voice he asked, "when we come The new .... the Swiss? Legan to end 2008, after authorities said in 2009, learn new channel? ". We learned something new, but soon will relieve you from your trouble, answered .... looked at me in the eyes .... looking eyes (),... lights and with a heavy voice whispered to me "so many years I 'm tired the more or less, tell to do soon, aged, for some time yet be able to show them the way around and the beauty of the gorge ...".
Man I promise you that I will pass it by my side, to the shortest time ... to relax k you after so many years .....
Thank you for so many walks we have done together .... I was kid when you hear the whistle in Zachlorou and want to hug, leading to Grandpa collects from the angel .... I went to go and listen to me saying "wait .... and I like to thank you .... if I am today, I am thanks to your courage ... that last day of July (6/7/2008) When FIRE worked my house (engine) and saved .....
Wanting to learn all the little friend of mine, borrowed from the page of k.Pagoni Dimitris technical data in order to share with you.
The rolling stock (trains rack) chrisimopoiitai which today consists of trains of the French company "Billard" which received the 1959.Episis in 1967 was 3 even supply trains from the French factory "Decauville". Trains are ntizeloilektrikoi.
It took years and the time has come to the traditional baton to young Swiss trains ..... we from our side, we thank all the technical and engine Diakofto Renti for maintenance until now.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Μπραβο Αλεξη.!!!
Μας εκανες υπερηφανους που ειμαστε φιλοι σου.!!!
Γιαννης
Δημοσίευση σχολίου