Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2009

Να ολοκληρωθούν μέχρι το καλοκαίρι τα έργα ανακατασκευής στον Οδοντωτό μας

Αγαπητοί φίλοι ήταν μια από τις πιο πολύωρες συσκέψεις,αυτή που έγινε στο υπουργείο Μεταφορών με αντικείμενο την πορεία των εργασιών στην γραμμή του Οδοντωτού και την λειτουργία των νέων συρμών.Την σύσκεψη συγκάλεσε ο υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης, που έχει αναλάβει την ευθύνη για τα θέματα που αφορούν τον Οδοντωτό μας.

Συμμετείχαν εκτός από τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Μπεκίρη, ο διευθύνων σύμβουλός του ΟΣΕ και πρόεδρο της Ε.ΔΙ.ΣΥ. Γιώργος Γιαννούσης, οι Δήμαρχοι Καλαβρύτων και Διακοπτού Θανάσης Παπαδόπουλος και Παναγιώτης Βασιλείου, και ο γενικός διευθυντής της Ε.ΔΙ.ΣΥ Παναγιώτης Τερεζάκης.

Στην συνάντηση αναλύθηκε διεξοδικά το έργο, επισημάνθηκαν τα προβλήματα που υπάρχουν, καθώς πρόκειται για έργο δύσκολο, δόθηκαν εξηγήσεις για τις δοκιμές που πραγματοποιούν Ελβετοί τεχνικοί σε όλο το μήκος της γραμμής, καθώς θέλουν να έχει εξεταστεί και η παραμικρή λεπτομέρεια έτσι ώστε να μην ανακύψουν προβλήματα μόλις αρχίσουν τα δρομολόγια με τους νέους συρμούς.Τονίστηκε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο 95% της γραμμής, και συμφωνήθηκε η παρακολούθηση του έργου μέχρι την παράδοση του από επιτροπή στην οποία θα συμμετάσχουν από ένας υπάλληλος του ΟΣΕ, και των δυο Δήμων, προκειμένου να διασφαλιστεί με τον καλύτερο τρόπο η ολοκλήρωση του.
Στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί το έργο στις αρχές του καλοκαιριού.
Όταν τελειώσει θα είναι ένα στολίδι για την περιοχή και την Ελλάδα, πρόκληση για τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες.
Μετά την συνάντηση ο υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης, δήλωσε:
<<Συνεργάστηκα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ και τους Δημάρχους Καλαβρύτων και Διακοπτού με στόχο την επιτάχυνση του έργου ανακατασκευής του Οδοντωτού.Έδωσα σαφείς και ξεκάθαρες εντολές στις αρμόδιες υπηρεσίες να εξαντλήσουν κάθε ανθρώπινο και τεχνικό μέσο για να απολαύσουν όλοι οι επισκέπτες αυτό το τεχλολογικό επίτευγμα.Σκοπός μας είναι να παραδώσουμε ένα έργο ασφαλές, αξιόπιστο, σύγχρονο>>.



Αγαπητέ συμπατριώτη υφυπουργέ Μεταφορών Μιχάλη Μπεκίρη δεν κρύβουμε την αισιοδοξία μας αλλά μετά από τόσα χρόνια προβληματιζόμαστε για την πρόοδο των εργασιών!
Την παράγραφο <<δόθηκαν εξηγήσεις για τις δοκιμές που πραγματοποιούν Ελβετοί τεχνικοί σε όλο το μήκος της γραμμής>> γιατί την αναφέρετε; Όλοι μας τουλάχιστον στα Καλάβρυτα γνωρίζουμε ότι δεν έχει έρθει μέχρι και αυτήν την ώρα, έστω και δοκιμαστικά νέος συρμός!
Με την παράγραφο <<Τονίστηκε ότι έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο 95% της γραμμής>> πιστεύουμε να μην συμπεριλαμβάνετε τις εγκαταστάσεις(σταθμούς υποδοχής, μηχανοστάσια συρμών)που χρησιμοποιούν το κοινό και οι συρμοί διότι δεν θα σας ενημέρωσαν. Αν δεν γίνει συντήρηση στα ποιό πάνω κτίρια, θα είναι σαν να ανακαινίσαμε την οικία μας χωρίς να αλλάξουμε τις υδραυλικές εγκαταστάσεις που είχαμε.
Τελευταίο αφήσαμε το ερώτημα για τους υπεύθυνους της Ε.ΔΙ.ΣΥ.
Αν ένας επιβάτης-ταξιδιώτης θελήσει να ενημερωθεί από το site του ΟΣΕ για δρομολόγια Οδοντωτού σιδηροδρόμου σε ποιό σταθμό πρέπει να κάνει την αναζήτηση;
Καλάβρυτα; Διακοπτό; Σας λέμε ότι δεν υπάρχουν τα τοπωνύμια στην αναζήτηση!
Όσο για πληροφορίες στην αγγλική γλώσσα...δεν γυρνάει το site σας....
Τι να έχεις το καλύτερο προϊόν στην αγορά αν δεν ξέρεις να το προωθήσεις;
Απάντηση μόνο η Ε.ΔΙ.ΣΥ. μπορεί να μας δώσει και όχι οι φιλότιμες προσπάθειες του υφυπουργού μας Μιχάλη Μπεκίρη.
Αγαπητοί φίλοι σύντομα θα σας ενημερώσουμε για την πρόοδο των εργασιών.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εισαι τρελό αδερφακι ι ι ι!!!

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα 19/4/09 επισκεφτήκαμε το σταθμό Λαρίσης για πληροφορίες σχετικά με τον οδοντωτό.Τα αποτελέσματα:
Ενώ ο σταθμός Διακοφτού μας ενημέρωσε σε τηλεφωνική μας επαφή ότι τα δρομολόγια των ημερών κατά τις ημέρες που ακολουθούν θα είναι ανά δύο ώρες(8:10,10.10,12.10 κοκ)ο σταθμός Λαρίσης έβλεπε στο PC πολύ λιγότερα και σε άλλες ώρες.Επίσης δεν μπορούσε να απαντήσει εάν ο συρμός της ώρας επιλογής μας θα ήταν ο παλιός ή ο καινούργιος και ούτε μπορούσε να μας εξασφαλίσει ότι η Α΄θέση που επιλέξαμε θα ήταν στο εμπρός ή πίσω μέρος του συρμού.
Συνέπεια: Δεν εκδώσαμε εισιτήρια !
Έγινε σαφές ότι οι φίλοι της διαδρομής αποθαρρύνονται για μια ακόμα φορά(την προηγούμενη πληρώσαμε Α΄θέση,για φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση, που ήταν στο πίσω μέρος του συρμού !)
Κρίμα,γιατί οι υπάλληλοι των σιδηροδρόμων,όπως ο αείμνηστος πατέρας μου,έδιναν κάποτε και την ψυχή τους για το τρένο,χωρίς να εισπράττουν τίποτε.