Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Ιδού η Ρόδος,Ιδού και ο ΟΔΟΝΤΩΤΌΣ!!!


Ο καιρός πέρασε και σε λίγες μέρες σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα του Ο.Σ.Ε., ευελπιστούμε να δούμε να θέτονται σε λειτουργία σταδιακά οι νέοι συρμοί του Οδοντωτού. Πολλές φήμες αιωρούνται για την πυκνότητα των δρομολογίων.....

Εμείς έχουμε το χρόνο με το μέρος μας αυτή την φορά,

ο λόγος λίγο ποιό κάτω!!!

Αναμονή ....σε λίγες μέρες θα δείξει!!!

Συνηθίζετε σε Ευρωπαϊκά κράτη το επιβατικό κοινό να εισακούετε, τώρα θα μου πείτε στην Ελλάδα ζούμε!

Μα για την Ευρώπη δεν λένε ΟΛΟΙ τους, να ψηφίσουμε στις 7 Ιουνίου;

Για να δούμε αν τελικά μας υπολογίζουν σαν Ευρωπαίους πολίτες ή σαν πολίτες Β΄ Κατηγορίας κάποιας τριτοκοσμικής χώρας!


Ήρθε η ώρα να το αποδείξουν με Έργα και όχι με Λόγια.

Ελπίζουμε να μην μας διαψεύσουν και αυτή την φορά με τα χρονοδιαγράμματά τους.


Εμείς απλά παραθέτουμε μερικές από τις απόψης του επιβατικού κοινού!!!

<<Φυσικά και πρέπει να λειτουργεί όλο το χρόνο με τακτά και σταθερά δρομολόγια και σύνδεση με το υπόλοιπο δίκτυο. Όλα τα αλλά σχέδια είναι αστεία. Τα μέσα σταθερής τροχιάς επιβάλλεται να πάρουν σειρά προτεραιότητας σε σχέση με το αυτοκίνητο. Στη περίπτωση του οδοντωτού τα οφέλη μιας καλά μελετημένης λειτουργίας θα είναι φρονώ πολλαπλά. Όσοι δεν το αντιλαμβάνονται είναι στην καλύτερη περίπτωση ανενημέρωτοι">>.

<<Ο οδοντωτός πρέπει να εντάσσετε στο πρόγραμμα των συνδυασμένων μεταφορών. Αν θέλει το κράτος να πετύχει κάτι τέτοιο.Τα δρομολόγια πρέπει να είναι καθημερινά και το κυριότερο: Σαββατοκύριακα και αργίες πιο πυκνά. Είναι εξακριβωμένο, εδώ και πολλά χρόνια, ότι όσα δρομολόγια και να εκτελούνται, τα τρένα πάντα θα γεμίζουν>>.

<<Φυσικά να λειτουργεί καθημερινά. Τις μέρες και περιόδους αιχμής να έχει πολλά τακτικά δρομολόγια (τουλάχιστον 8 ζεύγη) με ακριβό εισιτήριο και χωρίς επιδότηση από το Κράτος. Τις ίδιες μέρες να κυκλοφορούν και μουσειακά τραίνα (ατμήλατος συρμός, παλαιά αυτοκινητάμαξα με το ξύλινο θερινό βαγόνι που σήμερα είναι στο Σιδηροδρομικό Μουσείο της Αθήνας.)Τις άγονες μέρες να υπάρχει ένας στοιχειώδης αριθμός τακτικών δρομολογίων (3 - 4 ζεύγη) με επιδότηση από το Κράτος και χαμηλό εισιτήριο. Επίσης να υπάρχει η δυνατότητα να δρομολογούνται και έκτακτοι συρμοί, όταν υπάρχει επί πλέον ζήτηση ή το ζητούν διάφορα εκδρομικά γκρουπ>>.


Κύριοι τα ψέματα ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ,

ο χρόνος μετράει αντίθετα....Ανάλογα με τα ΕΡΓΑ σας θα κριθείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: